Schade, wat nu?

Kunt u nog rijden met uw auto en wilt u graag eerst weten wat de eventuele reparatie zou gaan kosten? Wij kunnen altijd een indicatie geven van het schadebedrag.
U kunt hiervoor zonder afspraak bij ons terecht binnen onze openingstijden.

Bent u all-risk verzekerd en wilt u de schade via uw verzekering laten repareren?

Zorg ervoor dat u de schade (het liefst binnen 24 uur) meldt bij uw verzekering, indien nodig ook het schadeformulier  instuurt.
Komt u dan bij ons langs met uw kentekenpapieren en groene kaart, wij maken dan direct een afspraak voor de reparatie en plannen indien nodig een vervangende auto voor u in. Alleen de brandstofkosten en eventuele verkeersboetes  zijn voor uw eigen rekening.

Rijdt u liever niet in een vreemde auto?
Wij kunnen u altijd even naar huis brengen en ook zijn er leenfietsen beschikbaar.

Is de auto niet langer rijdbaar?
Bel dan het alarmnummer die staat vermeld op de groene kaart van uw verzekeringsmaatschappij. Zij regelen direct een berger die uw auto naar ons toe zal brengen. De kosten van de berging worden geregeld met uw verzekeringsmaatschappij. Vergeet niet om nog even te bellen met uw verzekering om de schade te melden, de alarmcentrale doet dit namelijk niet!
Wij zullen er voor zorgen dat u zo snel mogelijk weer op weg kunt met een vervangende auto die voor u klaar staat.

Heeft u nog vragen? Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar.
Wij zullen graag al uw vragen beantwoorden.